Moikkeliis!! Ihan ensiksi minä pyydän teitä käymään täällä ja jos laittaisitte kommaa aina kun käytte niin se olisi minulle plussaa. Tämä päivä minulla meni oikein hyvin mutta koulussa kun oltiin jääkiekkoa niin se ei mennyt kovinkaan hyvin. Muuten on ollut ihan hyvä päivä. Miten teillä on mennyt tämä päivä ja miksei muutkin mutta ennen kun laitatte vaikka eilisen päivän niin katsokaa onko sen päivän kirjoitusta ja jos on niin laittakaa siihen se päivä. Ja jos ei ole niin sitten te voitte laittaa tähän. Joo-o.... Mulle tapahtu kesällä heinäkuussa sellanen juttu et olin keinumassa bestan kaa se seiso mun vieressä kun sen pikku sisko oli toises keinus niin se tietenkin römähti ja se mun bestan pikkusisko kerkesi alta pois mut mun bestal tuli kettinki päähän ja mulle tuli rautatanko ja tuli sit otsaan kanamunan kokonen patti ja mun päässä on vieläkin arpi. Ja se oli muuten mun serkun synttärit niin synttärit meni pilalle. no heipparallaa!!!